Nieuw stuk speelplaats ingehuldigd

Vanmiddag mochten we eindelijk het nieuwe stuk speelplaats inhuldigen.

Geslaagde filmavond (Ouders&School)

Een geslaagde filmavond georganiseerd door Ouders&School.

5 jaar geleden

Simon Spierbal op bezoek!

Een superheld op bezoek!

Leerlingenraad

De verkozen leerlingen.

Strapdag

Op vrijdag 20 september was het weer tijd voor de Strapdag.

Superhelden

Ouders en School gaf vandaag de officiële start van ons gezondheidsjaar. De O&S Superhelden kwamen langs op school, ze hebben samen gedanst met de kinderen en ze toonden hun Superhelden filmpje te zien met een beetje uitleg. Maak hier kennis met de Superhelden!

Zwerfvuilacties

De leerlingen van het 1ste, 2de, 5de en 6de leerjaar stapten al enkele keren door de straten in de buurt van de school, op zoek naar zwerfvuil. Binnenkort meer rond deze acties.

5 jaar geleden

De eerste week op school

De eerste stapjes in de onthaalklas.

5 jaar geleden

Wij zijn klaar voor een schitterend schooljaar!

De eerste schooldag!

Vredesposter-tekenwedstrijd

Een prachtresultaat met zeer fiere leerkrachten!

Schoolfeest 2019

Op zaterdag 4 mei 2019 is het weer tijd voor ons jaarlijks schoolfeest. Een super gezellige namiddag met onder andere optredens van de kinderen, knotsgekke springkastelen, funny workshops, eetkraampjes, Ursulinen-kunstgalerij,… Jullie komen toch ook?!

Bingo!

Op vrijdag 29 maart is er een gezellige familiebingo vanaf 16.30 uur.U kan doorlopend aansluiten tot 20.00 uur.Inkom = €2,00 (1ste bingokaart inbegrepen). De opbrengst is voor leuke extraatjes tijdens de openluchtschool. Iedereen is van harte welkom!

Hattrick Cup 2019

Mechelse Interscholentornooi voor de derde graad basisonderwijs.

Infoavond van de basisschool

Van harte welkom op de infoavond van de basisschool op vrijdag 22 februari 2019 om 18 uur en om 19 uur. WAT MAG JE VERWACHTEN?Een algemene korte inleiding, een rondleiding door de school en een antwoord op al jullie vragen. Bekijk hier alvast onze flyer.

Nationale stakingsdag

Belangrijk bericht: ondanks de nationale stakingsdag van morgen, woensdag 13 februari 2019, zal onze school gewoon open zijn en gaan de lessen gewoon door.