Weekbrief nr. 3 – 3de leerjaar

• 29 maart 2020
  • 3de leerjaar

Volgende week begint de echte vakantie! Maar deze week maken we er allemaal het beste van met de thuisschool. Hopelijk vallen de meesters en juffen thuis heel goed mee ;-).

Dag iedereen!

In de klas hebben we ook elke dag een plan en een planning. Omdat we merkten dat het voor sommigen nog moeilijk was, hebben we voor jullie ook een planning gemaakt. Maar je mag zelf wisselen of meer/minder doen op een dag natuurlijk. Als je dit afdrukt kan je aanduiden wat je al deed.

Heel veel succes, plezier, een goeie gezondheid en misschien ook al een beetje tijd om je te vervelen. Dan moet je dat niet meer doen in de paasvakantie (je vervelen ☺ ).

Groeten van meneer Marc, juf Els en meneer Jimmy.

We missen jullie al een beetje!

Wat verwachten wij deze derde week (maandag 30 maart tot vrijdag 3 april) van jullie?
Op het bijgevoegde weekplan vinden jullie alles terug.

1. Coronataak week 3 – oefeningen wiskunde (vooral inoefening maal- en deeltafels en metend rekenen)
  2. Coronataak week 3 – oefeningen Nederlands

1. maandag: Filmpje over de joodse synagoge
  2. dinsdag: Filmpje over de katholieke kerk
  3. woensdag: Filmpje over de moskee
  4. donderdag: Filmpje over de hindoetempel
  5. vrijdag: Filmpje: Een sjamaan

ALLERLEI of VOOR WIE ZICH EEN BEETJE VERVEELT

Hier vinden jullie alvast een leuke kleurplaat voor de mensen die in het ziekenhuis hard moeten werken om alle zieke mensen terug beter te maken. (Onder de afbeelding kan je de kleurplaat downloaden om uit te printen).

HOU JULLIE GOED EN HOPELIJK TOT HEEL SNEL!!!!!!!