E-infodag

Welkom op onze doorlopende e-infodag. Hier vind je alle informatie op één plaats.

Persoonlijke rondleidingen

Fijn dat je interesse hebt! Onze persoonlijke rondleidingen zijn helaas volzet. Je kan wel nog bellen of mailen voor een persoonlijke afspraak: op onze inschrijvingspagina vind je alle info rond inschrijven en infomomenten.

Virtuele rondleiding

Neem een kijkje in onze onthaalklas!

Of bekijk hier rond welke projecten wij werken in onze school.

Brochure

Onze school in het kort? Die ontdek je in onze brochure!

Bekijk hier onze brochure.

Bekijk hier onze flyer.

Basisschool Ursulinen in het nieuws

Wij vinden leerlingenparticipatie erg belangrijk. Het zorgt immers voor meer enthousiasme en leerhonger bij onze leerlingen. Klasse sprak er over met onze directeur. Het artikel vind je hier. Naast leerlingenparticipatie werken we ook differentiërend: extra uitdaging of wat meer hulp nodig? Bij ons zit je goed! En dat zag Klasse ook. Lees hier meer.

Klik hier voor meer informatie over de inschrijvingen.

Vragen?

Heb je vragen of ben je op zoek naar meer informatie? Bel ons dan: 015 28 84 41. Wij geven je graag meer informatie over onze school.