NOODOPVANG – richtlijnen

De belangrijke richtlijnen voor de noodopvang op school van de komende week.

UPDATE 15-03-2020

Het aantal besmettingen met het coronavirus blijft stijgen en zal de komende dagen verder toenemen. Wij staan in voor de opvang van vooral die leerlingen van ouders met een zorgberoep. Wij raden ten sterkste af om leerlingen door (kwetsbare) grootouders te laten opvangen.

4 jaar geleden

Richtlijnen i.v.m. de medische onderzoeken van het CLB

Gezien de nieuwe richtlijnen rond het corona virus willen wij u graag informeren over de geplande medische onderzoeken en vaccinaties.

4 jaar geleden

UPDATE: de school voorziet op woensdagnamiddag GEEN opvang.

UPDATE: de school voorziet op woensdagnamiddag GEEN opvang. Verder blijven de gemaakte afspraken en richtlijnen van de opvang op school gelden.

Klasafspraken 6de leerjaar

Hier vindt u een belangrijke info omtrent de regeling en verwachtingen tot en met 3 april 2020.

Klasafspraken 5de leerjaar

Door omstandigheden zijn wij genoodzaakt om de komende weken anders te organiseren.
Vanaf maandag worden de lessen opgeschort en we rekenen op jullie verantwoordelijkheid om het leerproces verder te zetten.

Klasafspraken 4de leerjaar

Omwille van de genomen maatregelen rond het coronavirus zijn wij genoodzaakt de komende weken anders te organiseren.

Klasafspraken 3de leerjaar

Er is geen les op school maar toch is het ook geen vakantie. We geven wel werk- en lesboeken mee.
Per week zal er ook een taak klaarstaan op Bingel!

Klasafspraken 2de leerjaar

Vanaf maandag worden de lessen opgeschort. We voorzien oefenmateriaal en taken, zowel digitaal als op papier.

Klasafspraken 1ste leerjaar

Aangezien we aan onze leerlingen al zeker enkele weken geen les kunnen geven, hebben we voor extra oefenmateriaal gezorgd.

4 jaar geleden

BELANGRIJKE INFO i.v.m. schorsing van de lessen

BELANGRIJKE INFORMATIE i.v.m. schorsing van de lessen.

Annulatie infodag en bingo-avond

We annuleren onze infoavond (20/3) voor nieuwe leerlingen en de bingo-avond van 27/3.

Dag van de Hoop

Internationale dag van hoop voor alle kinderen.

Groenstraat is schoolstraat!

Sinds deze week is de Groenstraat definitief een schoolstraat!

Move tegen pesten: STIP IT

Zetten jullie ook vier stippen op jullie hand en zeggen jullie ook resoluut ‘neen’ tegen pesten?