Godsdiensthoekje

Een vrijblijvend aanbod.

Weekbrief nr. 3 – 3de leerjaar

Volgende week begint de echte vakantie! Maar deze week maken we er allemaal het beste van met de thuisschool. Hopelijk vallen de meesters en juffen thuis heel goed mee ;-).

Liedjes zingen met juf Erika

Samen liedjes zingen met juf Erika.

NOODOPVANG: PAASVAKANTIE

Belangrijke informatie i.v.m. de Paasvakantie!

Jeugdboekenmaand

Luisteren naar boeken die voorgelezen worden én een boekenzoekerbingo.

Weekbrief nr. 2 – 3de leerjaar

Zoals beloofd volgt hier onze tweede weekbrief. Hopelijk wordt hij virusvrij verzonden. Blijf goed jullie best doen! De info voor je mama en papa gaan we hier niet meer herhalen.

4 jaar geleden

CLB: tips en hulplijnen voor leerlingen

Enkele handige tips en info van het CLB.

Muziek!

Leuke muziektips van juf Erika!

Berichten voor het 1ste leerjaar

Via een blog houden juf Leen en juf Lieve contact met de leerlingen van de klas.

UPDATE NOODOPVANG

De nationale veiligheidsraad verscherpte de maatregelen in de strijd tegen het CORONA-virus.

UPDATE 17-03-2020

Er worden bijkomende maatregelen getroffen om te vermijden dat mensen in groepen samenkomen. Scholen blijven hun verantwoordelijkheid opnemen om de kinderen van ouders met zorg- en veiligheidsberoepen op te vangen, mensen die in het belang van de volksgezondheid aan het werk moeten blijven.

Whizzkids@home

De “thuisversie” van Whizzkids geeft kinderen uit het vierde, vijfde en zesde leerjaar de kans om zelfstandig een uitdagende opdracht te maken.
Whizzkids@home is gratis en netoverschrijdend.

Activiteiten 2de kleuterklas

Enkele leuke tips en links voor de komende weken.

Weekbrief nr. 1 – 3de leerjaar

Allicht zijn jullie ook allemaal een beetje geschrokken dat jullie vanaf vandaag niet naar school moeten komen omwille van het coronavirus. We hopen dat jullie gespaard blijven van het virus. En dat iedereen er het beste van kan maken.

Oefenbundel voor schrift – 1ste leerjaar

Extra schrijfoefeningen die je kan downloaden.