Leerlingenraad maakt ‘vierkantemetertuintje’

Vandaag werden de oudste deelnemers van de leerlingenraad uitgenodigd om een ‘vierkantemetertuintje’ in mekaar te steken én te vullen. Enthousiast werd er gepuzzeld, een plekje gezocht én de potgrond mooi verdeeld. We hebben er alvast zonnebloemen in geplant én zomerbloemen gezaaid.

The Masked Teacher

Binnenkort kan u in 4 digitale afleveringen genieten van ‘The Masked Teacher’ met nog een finale uitzending er bovenop!
Om al deze afleveringen op een aangename manier te volgen, zorgen we voor de enige echte aperobox van onze basisschool Ursulinen! De stemformulieren zitten mee in de boxen.
Raden jullie mee?

Online vergadering Ouders&School op 27/04/2021

Op dinsdag 27 april 2021 staat de volgende vergadering van Ouders & School gepland.
Wil je graag online deelnemen?

3 jaar geleden

Verslag vergadering van O&S (25/03/2021)

Verslag van de vergadering van Ouders&School.

3 jaar geleden

De kleuterklas van de toekomst staat bij ons!

De kleuterklas van de toekomst staat tijdelijk in Mechelen. De klas is een resultaat van een intense samenwerking tussen Thomas More en interieurbedrijf Dox.

3 jaar geleden

De nieuwsbrief is terug van weggeweest!

Chocolade paashaas

Een leuk berichtje om de vakantie in te stappen.

3 jaar geleden

Verlofaanvraag voor de opvang van een kind

Indien je verlof moet nemen om je kind op te vangen als gevolg van de sluiting van de school, kan je dit speciale document gebruiken.

Vragen en antwoorden uit het online info moment van 25 maart 2021

Een oplijsting van de vragen en antwoorden tijdens het online info moment kan je hier lezen.

Sluiting van de kleuterschool

Belangrijke informatie over de sluiting van de scholen.

Aanmelden.school

Aanmelden voor een secundaire school start van maandag 29 maart 2021 vanaf 14u00 tot en met 26 april 2021 14u00

3 jaar geleden

Update n.a.v. de persconferentie van het Overlegcomité

Morgen besteden we de vergadering van Ouders en School voor het grootste deel aan het toelichten van de afspraken voor volgende week.

Digitale studiewijzer secundair onderwijs VORM

Een overzichtelijke en handige studiewijzer voor het secundair onderwijs.

3 jaar geleden

Superhelden aan de schoolpoort!

Onze Superhelden hadden ook weer puzzelstukken mee…

Schoolrijpheid (3de kleuterklas)

Aan de hand van filmpjes leggen de leerkrachten van de 3de kleuterklas het project ‘schoolrijpheid’ uit.