Verkeersinformatie: Groenstraat 2 dagen afgesloten

• 4 december 2021

Belangrijke verkeersinfo: de Groenstraat zal op donderdag 9 december tot vrijdag 10 december afgesloten zijn voor dringende werken aan het rioleringsnetwerk.

Vanwege dringende werken aan het rioleringsnetwerk ter hoogte van huisnr 48 tot 44 zal de Groenstraat voor 2 dagen afgesloten worden, namelijk van 9/12 tot 10/12.

Fietsers en voetgangers behouden doorgang. Er zal een omleiding voorzien worden zodat de school nog steeds bereikbaar is.

Deze omleiding zal volgende route volgen:  Sint-Jacobstraat > Hoogstraat > Onze-Lieve-Vrouwestraat > Gebroeders Verhaegenstraat > Lange Nieuwstraat.

De Groenstraat ter hoogte van de Lange Nieuwestraat zal dan tijdelijk 2 richtingsverkeer toelaten.

Indien u vragen heeft over de werken kan u onze dienst “Netheid Openbaar Domein” contacteren via netheidopenbaardomein@mechelen.be