Leesproject in de lagere school

• 18 februari 2022

Volgende week komen de derdejaarsstudenten leerkracht lager onderwijs van Thomas More Mechelen naar onze school om een hele week rond lezen te werken.

Beste ouder(s)
Volgende week komen de derdejaarsstudenten leerkracht lager onderwijs van Thomas More Mechelen naar onze school om een hele week rond lezen te werken. Met leuke activiteiten voor leerlingen, ouders en leerkrachten zullen ze ons onderdompelen in de wondere wereld van boeken en lezen. Vandaag geven ze alvast een kick-start in de lagere school om de leerlingen al helemaal warm te maken voor wat er nog komen zal!

Op woensdag 23/02/2022 van 12u30 – 16u30 organiseren ze een voorleesmoment aan huis – voor ouders en kinderen – (binnen de ring van Mechelen). Bent u geïnteresseerd? Schrijf u dan in via onderstaande link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQuOGi4_SqOuUlImaTCYg1-HBrTBU3hq4Ps52rForMBK9D8g/viewform?usp=sf_link
Op onze Facebookpagina of via mail ontvangen jullie dan alle verdere info!