Vergadering Ouders & School op dinsdag 3 mei

Graag nodigen we jullie uit voor de laatste Ouders & School vergadering van dit schooljaar. Iedereen welkom op dinsdag 3 mei om 20u op school. We hopen op een talrijke opkomst!

Juf Julie in ‘De Nieuwe Maan’

Een dagje in het leven van juf Julie…

Schoolfeest!

Knal! Boem! Patat! Na twee jaar corona-afwezigheid kunnen we eindelijk weer SAMEN genieten van ons schoolfeest door en voor kinderen.

(Voor)leeskalender april 2022

Lezen is een ontdekkingsreis! Sommige avonturiers stappen op een schip, Andere duiken in een verhaal. Lezen vergroot je wereld. Reis je mee?

Groenstraat voor nutswerken afgesloten ter hoogte van R12

Voor nutswerken wordt de Groenstraat, ter hoogte van de R12, afgesloten vanaf maandag 21 maart 2022.

De winnaars van de Pi-wedstrijd

Hier zijn ze dan: onze winnaars van de Pi-wedstrijd!
Ze hebben allemaal een boekenbon cadeau gekregen, in het kader van de jeugdboekenmaand.
Proficiat!

Wat een mooie prestatie van iedereen die mee heeft gedaan aan deze Pi-wedstrijd!

Pi-dag op school

Vanmiddag vindt de tweede pi wedstrijd plaats waarbij de leerlingen vanaf het derde leerjaar zoveel mogelijk cijfers na de komma uit hun hoofd moeten leren.
Elke leerling ( en leerkracht ) die meedoet krijgt de
Pi-Diploma en een Pi-koekje.

Vergadering Ouders & School

Op maandag 14/03 om 20u staat alweer onze volgende O&S vergadering gepland. Met plezier kunnen we jullie vertellen dat we deze vergadering op school kunnen laten doorgaan.

2 jaar geleden

Verslag Ouders & School (20/01/2022)

Het verslag van de vergadering van Ouders& School van donderdag 20 januari 2022.

2 jaar geleden

Het is zover! Jullie mogen je kleuter weer aan de klas ophalen.

Vanaf maandag 14/03 kunnen jullie je kleuter weer in de klas komen ophalen.

(Voor)leeskalender maart 2022

Lezen is een cadeau!  Vlieg op de rug van een draak,bezoek een verre planeet,red een onhandige prins uit de toren,of reis naar de toekomst.  Alles kan … in een boek! Verwen jezelf en lees 15 minuten per dag!

Pyjamadag!

Vrijdag 11 maart 2022 is het de Nationale Pyjamadag van Bednet. En onze school doet mee. Dit jaar staan we stil bij de leuke momenten die je beleeft op school. Want dankzij Bednetzijn zieke kinderen mee met de les, maar ook met al de rest.

Schoolrijpheid voor de 3de kleuterklas

Aan de hand van filmpjes leggen de leerkrachten van de 3de kleuterklas het project ‘schoolrijpheid’ uit.

Koekjes- en plantenverkoop

Onze koekjes- en plantjesverkoop was een succes en heeft in totaal 3756,14 euro opgebracht.

Ursuleest!

Ondertussen zijn we halfweg in de projectweek ‘Ursuleest’, georganiseerd door de laatstejaarsstudenten van de lerarenopleiding Thomas More.