Pensioen meester Bruno!

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

De Groenstraat kleurde helemaal rood vanochtend. Niet voor de Rode Duivels die vanavond spelen, maar voor meester Bruno (tevens ook grote voetbalfan is) die binnen enkele dagen officieel op pensioen gaat!Dat konden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

De Groenstraat kleurde helemaal rood vanochtend. Niet voor de Rode Duivels die vanavond spelen, maar voor meester Bruno (tevens ook grote voetbalfan) die binnen enkele dagen officieel op pensioen gaat!Dat konden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Onder luid applaus en bij het scanderen van ‘meester Bruno, meester Bruno’, fietste hij de Groenstraat door waar hij ook nog door de erehaag van kleuters de school kon binnen stappen.

Uiteraard waren er ook knutselwerkjes die de kleuters en leerlingen van de lagere school hadden gemaakt.

Er volgde ook de meest prestigieuze trofee maar daarvoor moest er wel eerst een voetbalmatch gewonnen worden! En winnen deden ze met 7-4! Deze Gouden Pensioenschoen zal ongetwijfeld ten huize meester Bruno pronken!

Bedankt meester Bruno voor al die mooie jaren op onze school… en zoals het zo mooi op het bord stond: ‘we gaan je missen!’