The Masked Teacher

• 30 april 2021

Binnenkort kan u in 4 digitale afleveringen genieten van ‘The Masked Teacher’ met nog een finale uitzending er bovenop!
Om al deze afleveringen op een aangename manier te volgen, zorgen we voor de enige echte aperobox van onze basisschool Ursulinen! De stemformulieren zitten mee in de boxen.
Raden jullie mee?

Beste kinderen, ouders en sympathisanten

Met ons jaarlijks schoolfeest proberen we elk jaar wat extra geld bijeen te sparen om de openluchtklassen onvergetelijk te maken. In september kon de derde graad nog op bosschool, de tweede graad wacht nog op antwoord voor de zeeschool, de eerste graad kan niet op boerderijschool. Vorig jaar kon het schoolfeest niet doorgaan en dit jaar zal het ook niet lukken… Toch moeten we zorgen dat we een spaarpotje aanleggen voor de volgende edities!

Een aantal leraren hebben intussen hun beste beentje voorgezet en zo krijgen we dit jaar een special:

Binnenkort kan u in 4 digitale afleveringen genieten van dit werk met nog een finale uitzending er bovenop!

De uitzendingen zijn online te bekijken op:

woensdag 12 mei, vrijdag 21 mei, vrijdag 28 mei en vrijdag 4 juni

finale op vrijdag 11 juni

Wat hebben we te bieden?

Wat betaalt u?

Hoe bestellen?

Daar vindt u ook de uiterste besteldatum én rekent u meteen af.

Hoe en wanneer afhalen?

(Opgelet voor het bewaren van veilige afstand!)

Grotere leerlingen kunnen de box misschien zelf meenemen, hou rekening met het mogelijke gewicht van flessen!

De opbrengst is voor de organisatie van de openluchtschool. Wie voor cava kiest, geeft daarenboven ook nog een bijdrage voor ‘Kom op tegen kanker’!

Dankjewel ook aan theater ‘De Maan’ die ons de nodige kostuum leende!

Het schoolteam in samenwerking met Ouders en School