Sporten op woensdagnamiddag

Op dit schooljaar zijn er op (sommige) woensdagen sportactiviteiten voor de lagere school. Deze activiteiten gaan niet op school door maar op diverse locaties.
De leerlingen krijgen hier telkens een brief over mee (om in te schrijven en met de laatste info).

6 maanden geleden

Sociale vaardigheden in de kleuterschool

Sociale vaardigheden zijn noodzakelijk voor het opbouwen en onderhouden van een relatie. Ook zijn sociale vaardigheden onmisbaar bij een goede samenwerking. Bij sociale vaardigheden horen onder andere: inzicht hebben in de ander, goed kunnen luisteren, aandacht hebben voor andermans gevoelens en conflicten oplossen.

6 maanden geleden

Kennismakingsmoment en start op 1 september

1 september staat voor de deur! We overlopen de belangrijkste data voor een goede start van het nieuwe schooljaar.

7 maanden geleden

Nieuwe Vesten: wegwijs aan het station in Mechelen

Zo bereik je makkelijk onze school vanuit het station van Mechelen!

7 maanden geleden

Foto’s van de zeeschool!

Volg de zeeschool mee aan de hand van deze leuke foto’s!

10 maanden geleden

Brunch

Op zondag 11 juni 2023 staat er de Brunch van Ouders & School op de agenda.
Kom samen met ouders, kinderen, leerkachten , sympathisanten,… van onze school gezellig vaderdag vieren bij een overheerlijk ontbijt of luxueuze brunch!

10 maanden geleden

Kleuter Olympics

Vanavond starten de Special Olympics in Mechelen maar deze voormiddag vonden alvast de Kleuter Olympics plaats in onze kleuterschool, mét openingsceremonie én medaille uitreiking!

Kennismakingsmoment op woensdag 10 mei 2023

Op woensdag 10 mei 2023 verwelkomen wij de kleuters die op maandag 22 mei 2023 instappen in de onthaalklas.

Schoolfeest! (update)

Volgende week zaterdag is het eindelijk zo ver: ons schoolfeest!

Wafelverkoop

Binnenkort trekken we er met onze kinderen weer op uit!
De derde graad ging reeds op avontuur in de bossen. Binnenkort gaat de tweede graad een weekje naar de zee.

Fijne paasvakantie!

Wij wensen al onze leerlingen een welverdiende paasvakantie en alvast een vrolijk Pasen toe! Geniet van de eerste lentedagen en veel succes met de eierenraap van de paashaas… Tot binnen twee weekjes!

12 maanden geleden

Schoolfeest!

Het schoolfeest komt er bijna aan!

Kennismakingsmoment op woensdag 29 maart 2023

Op woensdag 29 maart 2023 verwelkomen wij de kleuters die, na de paasvakantie, op 17 april 2023 instappen in de onthaalklas.

Nationale Pyjamadag (Bednet)

Op 10 maart 2023 is het Nationale Pyjamadag. Op deze 8ste editie zal je terug in pyjama naar school.

Schoolrijpheid voor de 3de kleuterklas

Aan de hand van filmpjes leggen de leerkrachten van de 3de kleuterklas het project ‘schoolrijpheid’ uit.