Week van het bos (onthaalklas A/1ste kleuterklas A)

• 9 oktober 2023

Wij zijn goed gestart met ons thema ‘week van het bos’. Onze ontdekbak is mooi gevuld, bedankt aan iedereen die wat natuurlijke materialen meegegeven heeft.
Deze week werken we aan de rekenbegrippen ‘groot en klein’.

Deze week werken we aan de rekenbegrippen ‘groot en klein’. Deze week is de laatste week van juf Liene en dan komt juf Jo terug!

W hebben ook de meegebrachte natuurlijke materialen besproken, een nieuw boekje gelezen ‘Anna en de herfst ‘, een kale boom bestempeld.

Er was ook een eerste evacuatieoefening en jullie kapoenen hebben dat supergoed gedaan!

#weekvandekinderopvang: elke klas maakte een tekening en ze worden allemaal ergens op school opgehangen.