Kunnen zijn wie je bent en de Kleuter Olympics (3de kleuterklas)

• 17 mei 2023

Naar aanleiding van de ‘Special Olympics’ hebben we het verhaal van Elmer nog wat meer in de verf gezet in 3K. Ook gingen we aan de slag met de verschillende sporten die bij de special olympics allemaal aan bod komen.

Binnen thema sociale vaardigheden is Elmer aan bod gekomen in onze kleuterklassen.
Deze kleuren olifant wilde zichzelf veranderen om erbij te horen, om te zijn zoals alle andere olifanten, maar dit moet helemaal niet! Iedereen moet zichzelf zijn, iedereen moet kunnen zijn wie hij zelf is…kunnen zijn wie je bent!

Het was een kort maar een super sportief en leuk weekje.