Dierentuin (3de kleuterklas)

• 2 juni 2022

Juf Britt deed haar eindstage in de klas van juf Kelly. Ze werkte met onze kleuters rond thema dierentuin. De kleuters van juf Ann mochten hier ook mee van genieten. We konden spelen met de dieren in hun natuurlijke habitat (pinguïnverblijf, jungle,…). De kleuters maakten een contractwerkje dat juf Britt had voorbereid. We mochten het […]

Juf Britt deed haar eindstage in de klas van juf Kelly.

De kleuters maakten een contractwerkje dat juf Britt had voorbereid. We mochten het fruit snijden dat we mee naar school namen én we aten het nadien lekker gezellig op met z’n allen.

Deze week leerden we ook het nieuwe speelgoedmateriaal kennen én onze speelgoedkoffer. We gingen aan de slag met de tollen en de toltafel, we krijtten erop los én we speelden met enkele balspelletjes.

We deden hierover ook een kringgesprek zodat iedereen duidelijk wist wat de afspraken hierover zijn.

Zo konden we meteen aan de slag!

Superleuk!