De laatste dagen…(3de kleuterklas)

• 23 juni 2023

We bereidden ons voor op ons afscheidsfeest en gingen oefenen in de grote turnzaal. Juf Erika begeleidde ons muzikaal. Wat een geslaagd avond! We genoten de dag nadien van lekkere frietjes in onze klassen. Deze werden speciaal aan onze schoolpoort geleverd. Hmmmm…wat hebben we gesmuld! Verder genoten we van het spelen in onze klas en […]

Wat een geslaagd avond!

Verder genoten we van het spelen in onze klas en maakten we onze laatste contractwerkjes.

Stilaan maken we de klas vakantieklaar en kunnen we met z’n allen genieten van een welverdiende vakantie.