Bednet Pyjamadag

• 12 maart 2024

Vrijdag 15 maart 2024 is het de ๐๐ž๐๐ง๐ž๐ญ ๐๐ฒ๐ฃ๐š๐ฆ๐š๐๐š๐ , om zieke kinderen te steunen. ๐„๐ง ๐จ๐ง๐ณ๐ž ๐ฌ๐œ๐ก๐จ๐จ๐ฅ ๐๐จ๐ž๐ญ ๐ฐ๐ž๐ž๐ซ ๐ฆ๐ž๐ž!Bednet is een organisatie die ervoor zorgt dat zieke leerlingen van thuis uit de les kunnen blijven volgen met hun eigen klas. Op vrijdag mogen de leerlingen dus voor รฉรฉn keer naar school komen in hun ๐—ณ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐˜๐—ฒ ๐˜€๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐—ฝ๐—ผ๐˜‚๐˜๐—ณ๐—ถ๐˜.