Sporthelden gezocht!

• 26 februari 2024

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we van 21 tot 24 mei een spannende sportweek organiseren voor onze kleuters! Het doel van deze week is om onze kleintjes kennis te laten maken met verschillende sporten en hen te stimuleren om actief en gezond te zijn.
Om dit evenement tot een succes te maken, zijn we op zoek naar enthousiaste ouders die bereid zijn om hun passie voor sport te delen en een sportactiviteit te leiden voor een groep kleuters. Als u zelf interesse hebt om deel te nemen, of als u iemand kent die dit zou kunnen doen, laat het ons dan alstublieft weten door contact op te nemen met juf Lieselotte.

Hier zijn enkele details die u kunt doorgeven:

1. Welke sport: Geef aan welke sport u graag zou willen introduceren aan de kleuters. Of het nu gaat om voetbal, tennis, gymnastiek, dans of iets anders, alle ideeën zijn welkom!
  2. Beschikbaarheid: Laat ons weten op welke dagen en tijden u beschikbaar bent om de sportactiviteit te leiden. De sportweek vindt plaats van 21 tot 24 mei, dus geef aan welke dagen voor u het beste werken.
  3. Groepsgrootte: Geef ons een idee van hoe groot de groep kleuters mag zijn die deelneemt aan uw sportactiviteit. Op deze manier kunnen we het aantal deelnemers coördineren en ervoor zorgen dat alles soepel verloopt.

We zijn ervan overtuigd dat uw deelname aan deze sportweek een inspirerende ervaring zal zijn voor onze kleuters. Bedankt voor uw steun en betrokkenheid bij het welzijn van onze kinderen.