Tropical kidsparty 2024

• 16 januari 2024

Kom jij ook naar onze Tropical Kidsparty op zaterdag 3 februari 2024? Tot dan!

Dit schooljaar organiseren wij opnieuw de TROPICAL KIDSPARTY.

De fuif gaat door in “De Loods” bij het Douaneplein. Wanneer? Op zaterdag 3 februari 2024 van 15.00 uur tot 18.00 uur.

Ben je 14 jaar of jonger? Dan kan je een ticket bestellen aan 5 euro voorverkoop of aan 7 euro aan de kassa op de fuif zelf. Ouder dan 14? Dan is je toegang gratis.

In ruil voor je toegangskaart krijg je een tombolaticket aan de inkom.

Dit jaar bieden we jullie ook de mogelijkheid om op voorhand enkele jetons aan te kopen. Op deze manier kan u de wachtrij aan de kassa vermijden. Toegangskaartjes en jetons kan je op voorhand kopen t.e.m. donderdag 25 januari. Uiteraard kan u ook ter plaatse jetons aankopen (Cash of Payconiq).

Praktische afspraken:

Hoe kaarten en jetons bestellen? Je kan kaarten en jetons bestellen via dit strookje. Graag het gepaste bedrag meegeven in een enveloppe met de naam en klas van je kind(eren). De kaarten en drankjetons worden meegegeven op donderdag 1 februari.

We hopen dat je erbij bent!