Kerstoptreden kleuterschool en kerstdrink

• 2 december 2023

Vrijdag 15 december zal er een kerstoptreden plaatsvinden van de kleuterschool. Tijdig tickets aanvragen (via het strookje op de uitnodiging die iedere kleuter meekreeg) voor dit optreden is de boodschap want de plaatsen in de zaal zijn beperkt.

Aansluitend zal er op de speelplaats van de lagere school een kerstdrink met leuke drink- en eetstandjes plaatsvinden.

Belangrijk: die avond zullen er geen rijen zijn en moeten de kleuters en leerlingen op school afgehaald worden.