Schoolfeest! (update)

• 30 april 2023

Volgende week zaterdag is het eindelijk zo ver: ons schoolfeest!

We kijken enorm uit naar het schoolfeest op zaterdag 6 mei.

Jullie kunnen op het schoolfeest, naast de leuke spelletjes, ook genieten van verschillende hapjes en verschillende eetstandjes.

Zo kan je een lekkere (veggie-) hamburger (Deluxe) eten, maar ben je ook welkom aan het standje van de frietjes, ijsjes en taarten.

Aangezien we een inschatting moesten maken voor de aankoop van onze hamburgers, kregen jullie vorige week een brief mee. Bedankt aan alle mensen die op voorhand de bestelling van deze hamburgers hebben doorgegeven. Op deze manier kunnen we het juiste aantal aankopen en gaan we samen verspilling tegen.

Uiteraard voorzien we een reservehoeveelheid en kunnen jullie op het feest zelf ook nog jetons gebruiken om van al dit lekkers te smullen.
De bestellingen kunnen tot dinsdag 2 mei doorgegeven worden. De enveloppe ligt klaar aan de kassa.