Nationale Pyjamadag (Bednet)

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

Op 10 maart 2023 is het Nationale Pyjamadag. Op deze 8ste editie zal je terug in pyjama naar school.

Op 10 maart 2023 is het Nationale Pyjamadag. Op deze 8ste editie zal je terug in pyjama naar school kunnen komen.

Ook op onze school mochten we reeds ondervinden hoe belangrijk het is dat leerlingen die ernstig ziek zijn van thuis de lessen kunnen volgen. Bednet zorgt ervoor dat er een goed contact blijft bestaan tussen de leerling die thuis is en de klas. Dit is een ontzettend belangrijk gegeven in het herstelproces van leerlingen met ernstige gezondheidsproblemen.

Uit solidariteit met leerlingen die van thuisonderwijs gebruik maken, nodigen wij onze leerlingen en leraren uit om vrijdag in pyjama naar school te komen. In de klas zal hier zeker ook een duiding bij gegeven worden.