Tropical Kidsparty op zaterdag 4 februari 2023

• 11 januari 2023

Dit schooljaar organiseren wij opnieuw de TROPICAL KIDS PARTY.

De fuif gaat door in “De Loods” bij het Douaneplein. Op zaterdag 4 februari 2023 van 15.00 uur tot 18.00 uur.

Dit schooljaar organiseren wij opnieuw de TROPICAL KIDS PARTY.

Iedereen tot 14 jaar kan een inkomkaart bestellen aan 5 euro of aan de kassa kopen voor 7 euro. Je kan kaarten bestellen via onderstaand strookje. Graag het gepaste bedrag meegeven in een enveloppe met de naam en klas van je kind(eren).

Ouder dan 14? Je krijgt gratis toegang.

In ruil voor je toegangskaart krijg je een tombolaticket aan de inkom. Dit jaar bieden we jullie ook de mogelijkheid om op voorhand enkele jetons aan te kopen. Op deze manier kan u de wachtrij aan de kassa vermijden. Op de achterkant van dit blad, kan u een prijslijst terugvinden. Uiteraard kan u ook ter plaatse jetons aankopen. (Cash of Payconiq)

Praktische afspraken:

– Onze jonge feestgangers brengen best wat zakgeld mee.

– De kinderen moeten op de fuif vergezeld zijn van een volwassene.

– Iedereen kan ook naast de dansvloer in onze sfeervolle bodega genieten van een hapje en een drankje. Eigen hapjes en drankjes zijn niet toegestaan.

We hopen dat je erbij bent!

Met vriendelijke groeten

Het team van de basisschool in samenwerking met Ouders & School.