Strapdag 2022

• 15 september 2022

Op vrijdag 16 september 2022 is het STRAPdag.
We nodigen u uit om die dag de auto thuis te laten en uw kinderen met de fiets of te voet naar school te brengen. Het is tenslotte de week van de Mobiliteit. Bovendien leren uw kinderen zich veilig in het verkeer te bewegen.

Op vrijdag 16 september 2022 is het STRAPdag.
« STRAP » staat voor  ‘’stappen en trappen.”

We sluiten de Groenstaat en de St.-Jacobstraat af tijdens de lesuren zodat onze leerlingen op de straat hun fietsvaardigheid kunnen oefenen. De kinderen van de lagere school en van de kleuterschool zullen hiervoor op een afzonderlijk parcours kunnen fietsen.

Voor de kleuters

We vragen aan de kleuters van de 3de kleuterklas om hun eigen fiets mee te brengen. Ander rollend materiaal mag u thuis laten.

Alle andere kleuterklassen mogen hun loopfiets of step meebrengen.

Fietsers mogen die dag via de ingang van de lagere school binnenkomen.

’s Avonds worden de kleuters opgehaald via de kleuterschool en zullen de fiets aan de hand hebben.

Voor de leerlingen van de lagere school

Alle leerlingen komen met de fiets naar school.

Wegens de beperkte plaatsen in de fietsenstalling, voorzien we uitzonderlijk plaats op de kleine speelplaats achter de toiletten.

Wij kijken uit naar een succesvolle verkeersdag.

Vriendelijke groeten,
het team van de basisschool