Oma Els, mama Lies en dochter Olivia vormen driegeslacht onze school.

• 2 september 2022

Oma Els, mama Lies en dochter Olivia vormen driegeslacht in basisschool Ursulinen Mechelen.

Juf Els Spruyt (60 jaar, woont in Bonheiden) is zij-instromer.  Na een carrière van maar liefst 34 jaar bij Engie waagde ze 5 jaar geleden de sprong naar basisschool Ursulinen. Ze heeft heel wat loon moeten inleveren, maar haar passie voor de leerlingen geeft haar heel veel energie. “Die gelukkige en dankbare gezichtjes, daar doe ik het elke dag weer voor’. Dochter Lies Loneux (30 jaar, Duffel) is kleuterjuf in het eerste kleuterklasje. De passie voor onderwijs deelt ze met mama Els. ‘Ik hoop onze onderwijsmicrobe door te geven aan Olivia en dat lijkt aardig te lukken want Olivia (2.5 jaar) voelde zich onmiddellijk thuis in Basisschool Ursulinen Mechelen’.

BRON: gva.be
BRON: hln.be