Veilig naar school tijdens de werken op de vesten

• 30 augustus 2022
  • Algemeen

Hier vind je de belangrijkste aandachtspunten om je kind veilig naar school te laten gaan.

TIPS VOOR EEN VEILIGE START IN SEPTEMBER

Donderdag 1 september verwelkomen we jullie met open armen! De werken op de vesten zijn intussen begonnen. Voetgangers en fietsers kunnen onze school veilig bereiken. In deze documenten vind je de communicatie van de stad Mechelen. Neem de tips zeker goed door!

We zetten het belangrijkste nog eens op een rijtje

1. FIETSERS en VOETGANGERS

– Steek veilig over aan de Brusselpoort en bereik de school via de Sint-Jacobstraat en Groenstraat. Op donderdag 1 en vrijdag 2 september steek je over aan één zijde van de Brusselpoort (beide richtingen). Vanaf maandag 5 september steek je over aan de andere kant van de Brusselpoort.
    – Geef het goede voorbeeld en steek de werfzone NIET over, ook niet als het je veilig lijkt. Steek over op de markeringen aan de Brusselpoort of de Louizastraat (vanaf 5 september).
Bushalte Brusselpoort

Werken brengen altijd hinder met zich mee, we vragen dus begrip. Eind september/begin oktober zijn de werken ter hoogte van onze school afgelopen en wordt het veel veiliger voor fietsers en voetgangers. Blijf op de hoogte van wijzigingen via onze website, sociale mediakanalen, of de FB-pagina van de nieuwe vesten: https://www.facebook.com/denieuwevesten

Met alle vragen over de werken kan je terecht bij het contactpunt van de Nieuwe Vesten: denieuwevesten.be/vragen of 0472/27.28.34.