Ontbijt/brunch op zondag 19 juni 2022

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

Na een corona-pauze kunnen jullie eindelijk weer de beentjes onder onze heerlijke ontbijt/brunchtafels schuiven.
Op zondag 19 juni verwelkomt Ouders en School jullie om samen te genieten van een heerlijk ontbijt. Iedereen is welkom: leerkrachten, leerlingen, ouders, grootouders, familie,…!

Hoera, ze is er weer!

Iedereen is welkom: leerkrachten, leerlingen, ouders, grootouders, familie,…!

Inschrijven kan tot en met zondag 12 juni 2022 via deze link: http://brunch.oudersenschool.be/

De opbrengst gaat integraal naar leuke extra’s in de klas of op schoolreizen van de kinderen.

Elk ontbijt bevat een koffiekoek, warme of koude drank en een portie versgebakken ei. Daarnaast kan je aanvullen met allerlei lekkers van het buffet

Het wordt fantastisch!

We zoeken ook nog helpers! Kan jij helpen voor, tijdens of na het ontbijt? Geef dan een seintje viaoudersenschool@umbasis.be  Bedankt!