Fluo hesjes pimpen op school

• 17 november 2021

Fluo hesjes pimpen op school op dinsdag – en donderdagmiddag (23 en 25 november).
Meer info hier.

Na de vakantie zijn we gestart met de actie ‘Helm op fluo top’. Onze leraren kunnen de sticker voor de spaarkaarten vlot uitdelen.

Om de actie nog extra in de verf te zetten willen we de fluo hesjes pimpen met de namen van de kinderen. Hiervoor zijn er letters uitgesneden die we dan op de hesjes strijken.
Op deze manier kunnen we rondslingerende fluohesjes ook snel terug aan de leerling in kwestie bezorgen en hopen we dat de leerlingen in deze donkere dagen nog meer hun fluohesje dragen

De kinderen van de lagere school mogen hiervoor dinsdag – en donderdagmiddag (23 en 25 november) langsgaan in het coördinatoren lokaal.

De ouders van de kleuters mogen dit laten weten aan de klasleerkracht. Donderdag zullen we dan langs de kleuterklassen gaan.