Beschikbaarheid CLB

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

Belangrijke info i.v.m. de beschikbaarheid van het CLB

CLB opening tijdens de zomervakantie in corona tijden

Tijdens onze opening in de zomervakantie is het CLB telefonisch bereikbaar. Indien u een gesprek wenst met een CLB medewerker dient u op voorhand een afspraak te maken.

U kan het CLB bereiken op het nummer 015/28.85.00. Graag volgende gegevens vermelden: naam, school, klas en de manier waarop we u het best kunnen contacteren.

Ann Van ’t veld, CLB medewerker verbonden aan uw school, is aanwezig op maandag 12 juli en woensdag 14 juli. Bij haar afwezigheid zal u verder geholpen worden door een CLB collega van permanentie.

Openingsuren CLB einde schooljaar en zomervakantie:

Corona maatregelen :

We werken telefonisch, online of op het CLB zelf op afspraak.

Bij een afspraak op het CLB vragen we om stipt op tijd te komen en een mondmasker te dragen.

Het CLB helpt u graag met vragen rond studiekeuze en schoolloopbaan. Neem vooraf ook al eens een kijkje op www.onderwijskiezer.be