Afscheidsfeest (3de kleuterklas)

• 18 juni 2021

Het afscheidsfeest, van de 3de kleuterklas, aan de kleuterschool.

Op dinsdag 15 juni 2021 was het een bijzondere dag voor de kinderen van de 3de kleuterklas, het was hun afstudeerfeest!

We zijn de dag rustig begonnen met een film, die ze zelf mochten kiezen, en een leuk kringgesprek.

In de namiddag hebben we tijd genomen om te luisteren naar de kinderen hun leukste momenten in de kleutertijd. Om dan af te sluiten met een ‘erenhaag’ van de jongere kleuters op de speelplaats.

Wij zongen dit lied voor iedereen

Dag juf, dag school, dag kinderen wij zijn bijna allemaal 6.

Straks gaan wij naar de grote school, daar krijg je rekenles.

2 2 erbij is 4, 3 3 erbij is 6.

De juf die leert ons lezen en dan zeggen wij allemaal – YES!

Dinsdag 15 juni 2021 – de 3de kleuterklas

We hebben een leuke sfeervideo van deze dag die we toch zeker met jullie willen delen:

De kleuters hebben hier enorm van genoten, ze gaan hun kleutertijd missen maar ze kijken ook enorm uit naar het 1ste leerjaar.

‘Dankjewel aan alle juffen en meester die ons veel hebben bijgeleerd’ (woorden van de kinderen). Ook een dikke dankjewel aan iedereen die verder betrokken was bij onze mooie kleutertijd (directie, mensen van de opvang, onderhoudsteam,…)

D A N K J E W E L I E D E R E E N !!!