Geen slotvergadering Ouders & School

• 9 juni 2021
  • Algemeen

Beste allemaal,
De aangekondigde slotvergadering van Ouders & school op donderdag 10/6 zal niet doorgaan. Normaal gezien sluiten we het schooljaar feestelijk af met een hapje en een drankje, maar dat kan dit jaar niet.
We willen iedereen van harte bedanken voor de aanwezigheid en input op de digitale vergaderingen. En voor de helpende handen bij de activiteiten die konden doorgaan.
Graag herinneren we jullie nog eens aan 2 openstaande vacatures:

1. Co-voorzitter Ouders & School: Trek jij graag samen met Noortje de kar van Ouders & School? Bereid je mee de vergaderingen voor? Ben je graag de brugfiguur tussen school en ouders? Zoek je mee naar talenten van (groot)ouders voor onze schoolwerking? Dan ben jij de geknipte m/v/x!
  2. Lid van de schoolraad: De schoolraad denkt mee na over het beleid van de school zoals het leerplan, visietekst, infrastructuur, jaaractieplannen. Zij komen een 4-tal keer per jaar samen en de groep is divers samengesteld.

Heb je hier nog vragen over, of ga je graag met iemand in gesprek over een van deze functies? Laat het ons zeker weten, dan plannen we een momentje. Heb je andere ideeën of feedback voor de ouderraad (over de werking van het voorbije jaar of naar volgend schooljaar toe): laat het ons gerust ook weten via reply op deze mail.
We wensen jullie een mooie laatste schoolmaand toe en een deugddoende vakantie.
Groetjes!

Joke & Noortje