Leerlingenraad maakt ‘vierkantemetertuintje’

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

Vandaag werden de oudste deelnemers van de leerlingenraad uitgenodigd om een ‘vierkantemetertuintje’ in mekaar te steken én te vullen. Enthousiast werd er gepuzzeld, een plekje gezocht én de potgrond mooi verdeeld. We hebben er alvast zonnebloemen in geplant én zomerbloemen gezaaid.

De leerlingen van de leerlingenraad van 4-5 en 6 van dit jaar én vorig schooljaar kwamen samen op de speelplaats voor een ‘werkvergadering’.

Vorig schooljaar kregen we een bon van bol.com omdat we onze werking in Brussel hadden voorgesteld voor de koepel van ouderverenigingen. We spraken toen af dat we hiervoor iets voor ‘de hele school’ zouden aankopen. Toen kwam corona…Dit schooljaar kwamen we ook nog maar heel even samen.
Vandaag werden de oudste deelnemers uitgenodigd om een ‘vierkantemetertuintje’ in mekaar te steken én te vullen. Enthousiast werd er gepuzzeld, een plekje gezocht én de potgrond mooi verdeeld. We hebben er alvast zonnebloemen in geplant én zomerbloemen gezaaid.

De leerlingen waren heel fier op hun werk en kregen de opdracht om ook voor het nodige ’toezicht’ mee te zorgen.

Nu maar duimen voor het juiste weer om alles te laten groeien!