Online info moment voor alle ouders

• 25 januari 2021

Kort uitleg over de procedures die gevolgd worden bij een COVID-19 besmetting op school.

Morgenavond zal de school een online info moment organiseren. Tijdens dat info moment zal uitleg worden gegeven bij de procedures die gevolgd worden in geval van COVID-19 besmettingen op school (bv: welke stappen worden genomen, wie doet precies wat, wat is de rol van het CLB en van de school…).

Tijdens dit info moment wordt er niet ingegaan op individuele gevallen, maar voor ouders die met vragen zitten rond de toegepaste procedures zal dit info moment zeker verduidelijking brengen.

Er zijn twee momenten waarop je kan deelnemen: om 19u00 of om 20u00. De uitleg die wordt gegeven is twee maal dezelfde, dus je kan deelnemen wanneer het voor jou best past.

Het info moment kan gevolgd worden via volgende link: https://jitsi.oudersenschool.be/corona-info (opgelet: het gebruik van Safari geeft soms problemen, dus je gebruikt best een andere internet browser dan Safari)