Afstandsonderwijs op vrijdag 22 januari

• 21 januari 2021
  • Algemeen

Afstandsonderwijs morgen, vrijdag 22 januari 2021. Maandag 25 januari 2021 = vrije dag.

Het schoolbestuur vzw KITOS heeft beslist om op vrijdag 22 januari 2021 in te zetten op afstandsonderwijs. Aan de basis van deze beslissing liggen organisatorische redenen (heirkracht). Op dit moment zijn er te weinig leraren aanwezig om de kinderen op school zelf veilig en kwaliteitsvol onderwijs te kunnen bieden. Alle ouders zijn deze namiddag op de hoogte gebracht met een brief.

Op maandag 25 januari is er sowieso een vrije dag voor alle leerlingen van onze basisschool. De lockdown in het voorjaar 2020 zorgde ervoor dat onze leraren het digitaal onderwijs nu onder de knie hebben. Zij zullen morgen met enthousiasme de leerlingen vanachter hun schermen les geven.

De school voorziet morgen, vrijdag 22 januari 2021 in uitzonderlijke noodopvang voor ouders die verplicht op hun werk aanwezig moeten zijn (noodopvang met werkgeversattest). Je kan de noodopvang aanvragen via info@umbasis.be

Dinsdag 26 januari hopen we de leerlingen terug allemaal te mogen verwelkomen op school. Op dit moment zijn er geen medische aanwijzingen dat de volledige school in quarantaine zou moeten gaan.