Bubbelbezoek basisschool

• 4de leerjaar
  • 5de leerjaar
  • 6de leerjaar

Kom jij op bezoek bij ons op school?

DOOR DE HUIDIGE CORONAMAATREGELEN KUNNEN DE BUBBELBEZOEKEN VOORLOPIG NIET DOORGAAN.

Heb je toch nog vragen? Contacteer ons dan via T 015 28 84 41. Wij geven je graag meer informatie. Wij hopen je binnenkort toch te mogen verwelkomen.

In uitzonderlijke omstandigheden kunnen we toekomstige kleutertjes en hun ouders (max. 2+1) op school ontvangen voor een gesprek of rondleiding. Dit gebeurt na schooltijd en met respect voor alle coronamaatregelen (mondmaskers, handen ontsmetten, afstand …). We geven voorrang aan wie weinig toegang heeft tot digitale alternatieven. Bel naar de school voor jouw persoonlijke afspraak of stuur een mailtje naar info@umbasis.be.

Digitaal aanmelden kan vanaf 1 maart 2021 voor kleuters van het geboortejaar 2019. Meer info vind je hier.