Verkeersomleiding door werkzaamheden

• 11 januari 2021

Door werken in de Lange Nieuwstraat zal en tussen maandag 11 januari tot en met vrijdag 15 januari verkeershinder zijn. Er is een omleidingsplan voorzien. Lees hier meer.

In opdracht van het kerkfabriek Mechelen is bouwbedrijf Van Poppel bezig met het bouwen van 4 begeleidende woningen aan de Lange Nieuwstraat nr 44 en 46.

Via dit bericht wensen we u te informeren dat er vanaf maandag 11/01/2021 tot en met vrijdag 15/01/2021 funderingswerken gepland staan.

Voor deze werken zijn er uitzonderlijke transporten en aanvoer van materialen noodzakelijk die mogelijk voor wat hinder kunnen zorgen.

In samenspraak met de verkeersdienst van de stad Mechelen is een omleidingsplan opgemaakt. In onderstaande afbeelding vindt u deze omleiding terug.

Voor de “uren van de schoolstraat” zal een deel van de Lange Nieuwstraat, Milsenstraat en Groenstraat met de auto niet bereikbaar zijn.

Het omleidingsplan zal geldend zijn van 06:00 tot en met 17:00 van maandag 11/01/2021 tot en met vrijdag 15/01/2021. De vuilophaling en passage van de hulpdiensten zullen niet omgeleid worden en zullen hun normale traject kunnen behouden.