Virtuele voorleesweek

• 17 november 2020

Door middel van opgenomen verhalen brengen we de voorleesweek digitaal naar de klas. Om dit plan waar te maken, zoeken we ouders, grootouders, broers, zussen, nonkels, tantes, buren, … die over alle leeftijden heen een verhaal wensen voor te lezen en vooral op te nemen.

GEZOCHT: Enthousiaste voorlezers om een video op te nemen!

Het is weer feest op school, want de voorleesweek is terug in de klaslokalen! In de week van 23-27 november gaan we samen voorlezen in de klas.  Door omstandigheden zal het niet lukken om zelf in de klas te zitten. Daarom verzamelen we digitale verhalen, verhalen voorgelezen vanuit jullie favoriete hoekjes en opgenomen via jullie smartphones.

Om van deze virtuele voorleesweek een succes te maken, hebben we enthousiaste voorlezers nodig.  We zoeken ouders, grootouders, broers, zussen, nonkels, tantes, buren, … die een verhaal wensen voor te lezen en op te nemen.

Boekje in het Nederlands en Frans in huis? Of leren tellen in het Engels? Zin in griezels of eerder Nijntje? Een verhaaltje op maat van de onthaalklas of het zesde leerjaar? Maakt niet uit, alles is welkom.

Ouders & School begon alvast te oefenen en geeft u een voorsmaakje hieronder.

Filmpje klaar? Deel jullie opnames met ons via WeTransfer of een ander medium! stuur de link naar oudersenschool@umbasis.be

Wij zorgen ervoor dat jullie voorleesmoment aan bod komt in de klas!

Alvast bedankt en we popelen om jullie inzendingen te kunnen delen met de kinderen op school.