ZILL- Kick Off met Modeshow

• 15 juni 2018
  • 4de leerjaar

Modeshow op de Grote Markt van Mechelen tijdens de Kick-Off

We deden mee aan de ZILL Kick-off (de start van het nieuwe leerplan voor katholieke basisscholen) met een modeshow door het 4de leerjaar en de kleuters van de 2de kleuterklas A en de 1ste kleuterklas B op de Grote Markt in Mechelen.

De hele week hebben de kleuters van het 1ste kleuterklasje B en 2de kleuterklasje A én de leerlingen van het 4de leerjaar gewerkt rond de ZILL-uitdaging: ZILL-collection, dus rond Mode.

Er werd gestikt, genaaid, gemeten, soms met behulp van mama’s. De kleutertjes brachten op donderdag 14 juni een bezoek aan de mode-ateliers van de studenten Mode van Ursulinen Mechelen. Ze keken hun ogen uit .

Op vrijdag 15 juni volgde de modeshow op de Grote Markt van Mechelen, in het bijzijn van heel wat supporters en belangstellenden showden de kinderen hun kunnen en goesting in leren en leven!

Enkele sfeerbeelden:

Modeshow op de Grote Markt van Mechelen tijdens de Kick-Off