Online oudercontact lagere school 30/03/2021

Ook voor de lagere school een online oudercontact.

Omwille van de Coronamaatregelen zullen wij het oudercontact in de lagere school op dinsdag 30 maart 2021 -net zoals in oktober- anders organiseren.

We verkiezen om de gesprekken zoveel mogelijk online te voeren via Microsoft Teams. Ouders ontvangen daarvoor van de leraar nog een link met logingegevens en het tijdstip om in te loggen.

Lukt het voor jou toch niet online? Dan kan één ouder uitzonderlijk naar de klas komen voor een kort gesprek van een tiental minuten. We vragen om alle coronamaatregelen (neus- mondkapje, afstand houden, handen ontsmetten) strikt na te volgen.

We kunnen niet toelaten dat kinderen bij deze gesprekken aanwezig zijn. Gelieve het tijdstip strikt op te volgen. (We willen geen wachtende ouders aan de klasdeur in de gang.)

Gesprekken met de directeur of zorgcoördinator gaan alleen op uitnodiging door.

Gelieve het strookje in te vullen en terug te bezorgen aan de klasleraar van uw kind ten laatste op donderdag 25 maart 2021. De juf of meester zal u tijdig informeren over de planning.