Beleefdagen: kom op bezoek!

• 25 januari 2022

Interesse in onze school? Kom op verkenning op dinsdag 8 februari of donderdag 17 februari 2022.

Tussen 16u en 18u ben je welkom om samen met je instappertje onze school te ontdekken. Terwijl jij een rondleiding door de school volgt en antwoord krijgt op al je vragen, volgt je kleuter bewegingsles met onze L.O.-leerkrachten. Zin in meer? Ga muziek maken en neem samen met je kind deel aan een leuke MUVO-workshop! Je kan op dinsdag 8 februari 2022 of donderdag 17 februari 2022 een MUVO-workshop volgen tussen 16u en 18u. Inschrijven hiervoor is verplicht. Dat doe je in onderstaande kalender. Klik op de juiste datum, vervolgens op de juiste sessie, en schrijf je in!* We verwelkomen je graag langs onze ingang aan Groenstraat 22.

*Onder voorbehoud van de geldende coronamaatregelen.