Team3K@home

• 24 mei 2020

We zitten een tijdje thuis maar dat wil niet zeggen dat we elkaar al die tijd niet kunnen zien…

Zondag 24 mei 2020 om 18:10

Nog enkele foto’s van Miepen Marcel.

We gaan het nieuwe nichtje van Maya en Ais bezoeken, we gaan op raambezoek.

De laatste dag bij juf Lieselotte. Morgen gaan we bij meester Marc logeren. Maar eerst nog even met de Lego spelen met Maya en Ais.

Maandag 18 mei 2020 om 17:45

Een proefje met een bloemetje:

Zondag 17 mei 2020 om 18:55

Miep en Marcel logeren bij Juf Lieselotte

Maandag 11 mei 2020 om 13:45

Videocall met onze klas! Super leuk!

SFEERBEELDEN

Zondag 10 mei 2020 om 17:25

Vrijdag 8 mei 2020 om 11:00

Er staan nieuwe foto’s in ons fotoalbum.

Zondag 3 mei 2020 om 18:55

Er staan nieuwe foto’s in ons fotoalbum.

Dinsdag 28 april 2020 om 14:15

Het aflevering van de goodiebags was tevens een blij weerzien met de kinderen van de 3de kleuterklas.

Juf Kelly nam enkele selfies, op veilige afstand.

Maandag 27 april 2020 om 19:00

UITDAGING: Poster maken

Vrijdag 24 april 2020 om 19:15

Juf Lieselotte was een mondmasker bij de mama van Flo en Ferre gaan afgeven. Flo was bezorgd dat de Sint die toch wel oud is ziek ging worden. Zou ik voor de Sint geen mondmasker kunnen maken? Natuurlijk! Het mondmasker en brief zijn opgestuurd naar de Sint.

UITDAGING: Maak een monster om het coronavirus te verslaan!

Woensdag 22 april 2020 om 20:30

Vrijdag: maak een zo hoog mogelijke toren, het materiaal waarmee je dit bouwt mag je zelf kiezen.

Woensdag: stuur ons een dansje door.

Dinsdag: kook samen met mama/papa en vertel ons wat je aan het maken bent.

Maandag: maak jouw ideale kamp

Maandag 30 maart 2020 om 9:25

Beste mama’s, papa’s en kleuters,

We gaan de derde week in dat we elkaar niet kunnen zien in de klas. We hopen jullie nog meer te kunnen zien via foto’s of filmpjes.

Daarom zullen we jullie elke dag een andere uitdaging geven. En wij gaan deze samen met jullie aan.

UITDAGINGEN

Enkele studenten kleuteronderwijs hebben een Facebook pagina gemaakt waar ze verschillende verhalen voorlezen. Wie zelf even een zen momentje wil kan een verhaal laten luisteren in het ‘Voorleeshoekje’

Groetjes en vergeet jullie handen niet te wassen.

juf Kelly, meester Marc en juf Lieselotte

SFEERBEELDEN

Lieve mama’s, papa’s en kapoenen van 3K,

Jullie mogen ons gerust foto’s sturen van wat jullie allemaal doen thuis: welke (kunst)werkjes jullie maken, als jullie koekjes bakken,… zo moeten we elkaar toch niet te lang missen.

Je mag deze foto’s steeds doorsturen naar juf Kelly of juf Lieselotte kelly.vancraen@umbasis.be | lieselotte.zwaan@umbasis.be

De juffen zorgen dat deze foto’s op de klasblog komen http://derdekleuterklasjufkelly.blogspot.com | https://3kbjuflieselottemeestermarc.blogspot.com

En we verzamelen ze ook op de website van de school.
Alvast bedankt!

Lieve groetjes,